آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در گرگان 

دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور، از شانزدهم خرداد ماه به میزبانی استان گلستان آغاز شد.  
دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور، از شانزدهم خرداد ماه به میزبانی استان گلستان آغاز شد.  
کد خبر: ۱۴۵۹۹۷۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان گلستان، در این اردو که تا 24 خرداد ماه ادامه دارد، 28 کشتی‌گیر برتر رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور، انتخابی تیم ملی حضور دارند. 
حسن طهماسبی، به عنوان سرمربی به همراه 6 مربی تمرینات اردونشینان را زیرنظر دارند و نفرات منتخب، به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور تایلند اعزام خواهند شد. 
علی اکبر بصیرنیا، رئیس هیات کشتی استان گلستان و نایب رئیس شورای شهر گرگان به همراه غلامرضا موسوی عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این اردو حاضر شده و با ملی پوشان گفت‌وگو کردند. 
رئیس هیات کشتی استان خطاب به اردونشینان گفت: بسیار خوشحالیم که میزبان شما آینده سازان کشتی کشور در شهر گرگان هستیم. بصیرنیا ادامه داد: اطمینان داریم که با کمک آقای حسن طهماسبی سرمربی تیم ملی و همکاران ایشان، پرچم پرافتخار کشورمان را در میادین بین المللی برافراشته خواهید کرد. 
وی در پایان برای ملی پوشان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند آرزوی موفقیت کرد. 
سیدغلامرضا موسوی عضو شورای شهر گرگان نیز گفت: ابتدا سعی کنید پهلوان باشید تا قهرمان، که اگر پهلوان باشید قهرمان نیز خواهید شد. 
وی ادامه داد: آرزو دارم روزی تک تک شما به عنوان قهرمانان جهان و المپیک دست پیدا کنید و پهلوانان کشور عزیزمان ایران باشید. 
شایان ذکر است این اردو، دومین اردوی تیم‌های ملی در رده پایه است که به میزبانی استان گلستان برگزار می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها